ΑΝΕΤΑ ΚΟΜΨΑ !

ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ! 

Η μεγάλη  διαφορά των ανατομικών παπουτσιών  είναι στον σχεδιασμό, και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο ανατομικό πέλμα. 

Αυτό το πέτυχαν οι βιομηχανίες που ασχολούνται με την μελέτη και κατασκευή ανατομικών υποδημάτων, οι οποίες έχουν καταφέρει μετά από πολυετής έρευνες να «παντρέψουν» δύο σημαντικά στοιχεία: Αφενός την χρησιμοποίηση κατάλληλων υλικών και αφετέρου τον σχεδιασμό και κατασκευή κατάλληλου ανατομικού πέλματος, κάνοντας χρήση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας. 

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό 

Arthritis Care & Research,60% των γυναικών υποφέρουν από πόνους στα πόδια

εξαιτίας των ψηλοτακουνων παπουτσιώνPicture

 

Πολλά προβλήματα στην πλάτη, στον αυχένα,

στους τένοντες, ακόμη και κάποια είδη πονοκεφάλων,

είναι πιθανό να οφείλονται στην κακή επιλογή παπουτσιών. 

Συνεπώς, την επόμενη φορά που θα αγοράσετε ένα ζευγάρι παπούτσια φροντίστε τα παρακάτω: 

1. Το μπροστινό μέρος των παπουτσιών πρέπει να είναι άνετο και εύκαμπτο, έτσι ώστε να λυγίζει με την κίνηση των ακροδάχτυλων. 

2. Δεν ανοίγουν όλα τα παπούτσια με τη χρήση. Φροντίστε να ρωτήσετε τους πωλητές αν αυτό θα συμβεί με το συγκεκριμένο ζευγάρι. Αν όχι, φροντίστε από την αρχή να είναι πολύ άνετα, ώστε να μη σας «χτυπήσουν». 

3. Για την καθημερινότητά σας, το τακούνι στα παπούτσια δεν πρέπει να ξεπερνάει τα τρία εκατοστά. Οι γόβες ρίχνουν όλο το βάρος μπροστά και προκαλούν προβλήματα στον αυχένα και την πλάτη. 

 

Ανατομικά Υποδήματα-Παντόφλες-Σαμπώ

 
Αν πιστεύετε ότι ένα παπούτσι που δεν εφαρμόζει καλά κάνει μόνο τα πόδια σας να υποφέρουν...ίσως δεν είχατε την ευκαιρία να γνωρίσετε ότι...
       Όλα τα όργανα του σώματός σας καταλήγουν στα πέλματά σας. Έτσι, όταν το πέλμα σας σε κάποια σημεία δεν στηρίζεται σωστά, τα όργανα που καταλήγουν στα σημεία αυτά υφίστανται  όλη την καταπόνηση και αντιδρούν ανάλογα. Πονοκέφαλοι , κακοκεφιά, εκνευρισμός, γενική κόπωση, είναι μερικά από τα συμπτώματα που μπορεί να εμφανίσετε όταν τα παπούτσια σας δεν είναι τα κατάλληλα. αλλά θα ερευνούσατε τη σχέση αυτών των συμπτωμάτων με την ποιότητα του παπουτσιού σας ;

Δοκιμάστε να επενδύσετε στην αγορά 
ενός ανατομικού υποδήματος
 απολαύστε το περπάτημα και δείτε μόνοι σας
άν θα ξανασυμβιβαστείτε με οποιοδήποτε άλλο.  
Αντικραδασμικό ανατομικό πέλμα 
Αριστη ποιότητα 
Ανυψωμένο πέλμα το οποίο στηρίζει 
Tελεια σταθερότητα και ανεση στο περπάτημα 
Αποσπώμενος πάτος





Eξαιρετικά απαλό και μεταξένιο δέρμα ,μοναδική αίσθηση και άνεση

Picture

 
 

Αντιβακτηριακό πέλμα με επένδυση δέρματος

Picture

 

Το αντιβακτηριακό στρώμα παρέχει τη μέγιστη διαπνοή  της υγρασίας
Τα πέλματα απορροφούν τους κραδασμούς και η επένδυση δέρματος  φροντίζει για την υγεία των ποδιών σας

Δέρμα Πάτος Ευκαμπτος

Picture

 
Η εύκαμπτη σόλα από δέρμα ι μπορεί να καμφθεί όσες φορές απαιτείται χωρίς να σπάσει
Συμβάλλει στην άνεση, δίνοντας τα παπούτσια μια «μνήμη», έτσι ώστε να διατηρούν την αρχική τους μορφή 




 
 

ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ !

 Το σωστό μέγεθος, να εφαρμόζει τέλεια και να μην καταπιέζει το πόδι σ’ οποιοδήποτε σημείο για την αποφυγή μικροτραυματισμών (εκδορές – φουσκάλες). Τα δάχτυλα να κινούνται ελεύθερα και να μην πιέζονται.

 

Το ύψος των τακουνιών το ιδανικό ύψος να είναι το πολύ 3-4 cm. Όταν το ύψος είναι μεγαλύτερο όλο το βάρος του σώματος μεταφέρεται στο εμπρός μέρος του ποδιού και στα δάχτυλα. Από την άλλη πλευρά η συνεχής χρήση flat παπουτσιών τεντώνει τον αχίλλειο τένοντα και μπορεί να προκαλέσει την ρήξη του.


Το πέλμα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην άνεση των παπουτσιών. Είναι αυτό που έρχεται σε επαφή με το έδαφος και απορροφά όλους τους κραδασμούς, καθώς επίσης αναγκάζει το πόδι μας να κάνει τις σωστές κινήσεις. Αυτονόητο είναι ότι όσο λιγότεροι κραδασμοί διαχέονται στο σώμα μας τόσο ελαχιστοποιείται ηπιθανότητα εμφάνισης κάποιου προβλήματος.


Το πόδι σας πρέπει να «αναπνέει». Ο ιδρώτας που αναπτύσσεται είναι πηγή των περισσότερων δερματικών παθήσεων. Όσο κρατάτε πιο στεγνό το πόδι σας τόσο το καλύτερο. Αυτό εξαρτάται βέβαια και από τα υλικά που είναι κατασκευασμένο το παπούτσι , αλλά και από το σχέδιο του παπουτσιού.


Η μόδα, το σχέδιο και το χρώμα του παπουτσιού παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στη επιλογή παπουτσιών. Πολλές φορές μπορεί να είναι και το μοναδικό κριτήριο. 

Μεγάλο λάθος. Κανείς δεν λέει να αγοράσετε παπούτσια εκτός μόδας που δεν σας αρέσουν. Για κάθε δραστηριότητά σας υπάρχουν άπειρα σχέδια και χρώματα. Αρκεί να αφιερώσετε λίγο επί πλέον χρόνο και να λάβετε υπόψη σας τα παραπάνω.

Συμπερασματικά αυτά που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι ότι το πιο άνετο παπούτσι είναι αυτό που σας ξεκουράζει, προστατεύει την υγεία σας και να σας χαρίζει στυλ.

Τα πιο συχνά λάθη που καταστρέφουν τα πόδια μας

Τα πιο συχνά λάθη που καταστρέφουν τα πόδια μας

Οι γιατροί λένε ότι όσο πιο γερά τα πόδια, τόσο πιο καλά τα γεράματα. Ορισμένες συνήθειές μας όμως, καταστρέφουν τις κολώνες του σώματός μας. Μάθετε τι κάνετε λάθος αλλά και φυσικές συνταγές για περιποίηση των κάτω άκρων.

Λάθος 1

Φοράτε τα ίδια παπούτσια καθημερινά

Καθημερινά είναι απαραίτητο να αλλάζουμε παπούτσια ώστε αυτά να έχουν τον χρόνο να στεγνώσουν από τον ιδρώτα. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε τις μολύνσεις και δίνουμε την ευκαιρία στα παπούτσια μας να αεριστούν σωστά.

Λάθος 2

Δεν κατεβαίνετε από τα τακούνια

Σε καθημερινή χρήση αυτό μπορεί να αποβεί καταστροφικό όχι μόνο για τα δάχτυλα και το πέλμα αλλά και για τα γόνατα και τη μέση. Επιλέξτε παπούτσια με χοντρό και σταθερό τακούνι που δεν θα ξεπερνάει τους 4 πόντους.

Λάθος 3

Κλειστά παπούτσια χωρίς κάλτσες

Αυτή η συνήθεια δεν είναι απαγορευτική. Ωστόσο πρέπει να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις. Θα πρέπει τα πόδια να είναι καθαρά και απολύτως στεγνά ώστε να αποφύγετε μολύνσεις και μυκητιάσεις. Προληπτικά φορέστε ένα επίθεμα για το πίσω μέρος για την αποφυγή τραυματισμών.

Φυσικά καλλυντικά για τα πόδια

Peeling:

Παρασκευάστε το ακόλουθο μείγμα: αναμείξτε σε γυάλινο δοχείο 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο με 2/3 του φλιτζανιού χοντρό αλάτι. Αφήστε το για 10 λεπτά και στη συνέχεια τρίψτε με κυκλικές κινήσεις τα πόδια σας για 5 λεπτά το κάθε ένα, σε όλα τα σημεία.

Ενυδάτωση:

Μετά από ένα ζεστό ποδόλουτρο, σε μια λεκάνη με ζεστό – όχι καυτό – νερό που θα έχετε προσθέσει έλαιο jojoba και ευκαλύπτου θα στεγνώσετε προσεκτικά τα πόδια σας κυρίως ανάμεσα στα δάχτυλα. Στη συνέχεια απλώστε αρκετή βαζελίνη στο πέλμα και τα δάχτυλα κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ. Αφήστε τη βαζελίνη στα πόδια σας και φορέστε ανοιχτόχρωμες κάλτσες από 100% βαμβάκι, ολόκληρο το βράδυ κατά τη διάρκεια του ύπνου. Το πρωί αφαιρέστε τα υπολείμματα της βαζελίνης πλένοντας τα πόδια σας – που θα έχουν αποκτήσει βελούδινη όψη και υφή – με ένα ήπιο καθαριστικό που δεν θα περιέχει σαπούνι.

 
 


 

 
 
 

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ!